Externalizarea SSM
Este recunoscut faptul că externalizarea serviciilor de sănătatea şi securitatea muncii poate oferi beneficii comerciale şi economice.
Alege echipa Premiro pentru a va sprijini atunci când aveţi nevoie de timp sau dacă doriţi să externalizati sarcinile de rutină.
Serviciile noastre evoluează continuu pentru a satisface nevoile afacerii dumneavoastră. Suntem o echipa care combina cunoştinţele, expertiza şi etica de prestare a serviciilor.
Expertiza noastra este construita pe ani de experienta in furnizarea şi soluţii de securitate de încredere pentru angajatori, permiţându-le să se concentreze asupra activităţilor lor de bază. Noi ne putem mobiliza rapid şi lua direct contact cu locul de muncă, aducând experienţă, cele mai bune practici şi iniţiative de economisire a costurilor pentru compania dumneavoastră.
Noi nu sunt fixati în abordarea noastră şi recunoastem faptul că o solutie nu se potriveşte tuturor. Cu privire la serviciile noastre, vom lucra cu dvs. astfel încât să puteţi decide asupra celor mai bune soluţii, care va asigura că satisface toate nevoile dvs. de sănătate şi securitatea muncii.
Puteţi decide câte zile pe lună sunt necesare. Dacă aţi prefera un sistem de SSM complet gestionat si externalizare, serviciul nostru include acoperire permanenta.
Cum se alege un furnizor competent de externalizare a sănătatii şi securitatii muncii
Deci, credeti că externalizarea este o idee bună. Dar există o mulţime de furnizori pe piata. Cum veţi găsi unul care este potrivit pentru dvs?
Iată câteva puncte pe care trebuie sa le luati în considerare:
1. Verificaţi cu atenţie trecutul şi valorile companiei:
- abordarea lor in afaceri
- abordarea lor pentru îndeplinirea cerinţelor dumneavoastră
- calificările, abilitările, cunoştinţele şi experienţa consilierlori lor
- acreditarea şi certificarea organismelor profesionale relevante.
2. Luaţi în considerare istoricul şi experienţa
- au furnizat solutii de externalizare organizaţiilor asemănătoare cu a dvs.
- cum se va urmări satisfacţia clienţilor
- care sunt mărturiile clienţilor cu privire la calitatea serviciilor lor.
3. Cunoasteti consultantul care se va ocupa de contractul dvs. pentru a revedea cerinţele dumneavoastră, de exemplu:
- timp oferit integral sau parţial pe site
- sprijin în afara site-ului
- participarea la sedintele obligatorii
- vizite regulate la site
- persoană competentă", în conformitate cu legislaţia.
4. Cereti propuneri scrise care prezintă abordarea, calificările şi costurile.
5. Agreati moduri de măsurare a nivelului de performanta a serviciilor, de exemplu:
- efectuarea unor analize de risc
- revizuirea politicilor şi a procedurilor
- asigurarea de formare în domeniul secuitatii muncii şi alte informaţii
Aceasta pagina este disponibila si in: Engleză
Instructiuni proprii
Cerinţele legale în domeniul secutităţii şi sănătăţii în muncă specifică necesitatea şi obligativitatea elaborării de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă. Acesta vor fi concepute în funcţie de particularităţile activităţilor şi ale companiilor. La conceperea lor se ţine cont de particularităţile locurilor de ...Comitetul de securitate şi sănătate în muncă
Este organul paritar constituit la nivelul companiei în vederea participării şi consultării periodice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă intre angajatori şi lucrători şi/sau reprezentanţii lor. Este necesara infiintarea acestuia deoarece angajatorii au obligaţia să consulte lucrătorii şi/sau reprezentanţii lor şi să permită participarea acestora la discutarea tuturor problemelor referitoare ...Instructaj SSM
Compania trebuie să asigure condiţii pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă şi adecvată în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în special sub formă de informaţii şi instrucţiuni de lucru, specifice locului de muncă şi postului său: a) la angajare; b) la schimbarea locului de muncă sau ...Planul de prevenire si protectie
Planul de prevenire si protectie este un document care se intocmeste de catre una din persoanele stabilite de reprezentantul legal al companiei in conformitate Normele metodologice pentru punerea in aplicare a legii 319/2006. Planul de prevenire si protectie are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire ...Evaluarea riscurilor
Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. Firma noastra identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca - executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de ...Abonare newsletter PREMIRO
[newsletter]