Externalizarea SSM

Este recunoscut faptul că externalizarea serviciilor de sănătatea şi securitatea muncii poate oferi beneficii comerciale şi economice.

Alege echipa Premiro pentru a va sprijini atunci când aveţi nevoie de timp sau dacă doriţi să externalizati sarcinile de rutină.

Serviciile noastre evoluează continuu pentru a satisface nevoile afacerii dumneavoastră. Suntem o echipa care combina cunoştinţele, expertiza şi etica de prestare a serviciilor.

Expertiza noastra este construita pe ani de experienta in furnizarea şi soluţii de securitate de încredere pentru angajatori, permiţându-le să se concentreze asupra activităţilor lor de bază. Noi ne putem mobiliza rapid şi lua direct contact cu locul de muncă, aducând experienţă, cele mai bune practici şi iniţiative de economisire a costurilor pentru compania dumneavoastră.

Noi nu sunt fixati în abordarea noastră şi recunoastem faptul că o solutie nu se potriveşte tuturor. Cu privire la serviciile noastre, vom lucra cu dvs. astfel încât să puteţi decide asupra celor mai bune soluţii, care va asigura că satisface toate nevoile dvs. de sănătate şi securitatea muncii.

Puteţi decide câte zile pe lună sunt necesare. Dacă aţi prefera un sistem de SSM complet gestionat si externalizare, serviciul nostru include acoperire  permanenta.

Cum se alege un furnizor competent de externalizare a sănătatii şi securitatii muncii

Deci, credeti că externalizarea este o idee bună. Dar există o mulţime de furnizori pe piata. Cum veţi găsi unul care este potrivit pentru dvs?

Iată câteva puncte pe care trebuie sa le luati în considerare:

1. Verificaţi cu atenţie trecutul şi valorile companiei:

  • abordarea lor in afaceri
  • abordarea lor pentru îndeplinirea cerinţelor dumneavoastră
  • calificările, abilitările, cunoştinţele şi experienţa consilierlori lor
  • acreditarea şi certificarea organismelor profesionale relevante.

2. Luaţi în considerare istoricul şi experienţa

  • au furnizat solutii de externalizare organizaţiilor asemănătoare cu a dvs.
  • cum se va urmări satisfacţia clienţilor
  • care sunt mărturiile clienţilor cu privire la calitatea serviciilor lor.

3. Cunoasteti consultantul care se va ocupa de contractul dvs. pentru a revedea cerinţele dumneavoastră, de exemplu:

  • timp oferit integral sau parţial pe site
  • sprijin în afara site-ului
  • participarea la sedintele obligatorii
  • vizite regulate la site
  • persoană competentă", în conformitate cu legislaţia.

4. Cereti propuneri scrise care prezintă abordarea, calificările şi costurile.

5. Agreati moduri de măsurare a nivelului de performanta a serviciilor, de exemplu:

  • efectuarea unor analize de risc
  • revizuirea politicilor şi a procedurilor
  • asigurarea de formare în domeniul secuitatii muncii şi alte informaţii

Aceasta pagina este disponibila si in: Engleză

Share
 

Comments are closed.