Serviciile noastre de consultanţă pentru sănătatea şi securitatea muncii
Noi oferim servicii de consultanţă in sănătatea si securitatea muncii pragmatice şi utile, care să va ajute sa economisiţi timp si bani. Interpretarea noastră a legislatiei actuale este în conformitate cu priorităţile şi obiectivele afacerii dumneavoastră.
Clientii ne aleg datorita flexibilitatii noastre in furnizarea de servicii de consultanţă extrem de personalizate, care asigura indeplinirea exacta a cerinţele şi de asemenea eficienţa afacerii dvs.
Serviciile de consultanta pentru sanatatea si securitatea muncii includ auditul, evaluarea şi oferirea solutiiilor pentru gestionarea securitatii muncii
Capacităţile noastre asigura nu numai respectarea normele de sănătate şi securitate a muncii, dar, de asemenea, pentru:
- Identificarea şi minimizarea riscurilor activitatilor dvs.
- Identificarea costuri evitabile pentru afacerea dvs.
- Îmbunătăţirea performanţei afacerii dvs.
Click aici pentru a ne contacta
Aceasta pagina este disponibila si in: Engleză
Instructiuni proprii
Cerinţele legale în domeniul secutităţii şi sănătăţii în muncă specifică necesitatea şi obligativitatea elaborării de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă. Acesta vor fi concepute în funcţie de particularităţile activităţilor şi ale companiilor. La conceperea lor se ţine cont de particularităţile locurilor de ...Comitetul de securitate şi sănătate în muncă
Este organul paritar constituit la nivelul companiei în vederea participării şi consultării periodice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă intre angajatori şi lucrători şi/sau reprezentanţii lor. Este necesara infiintarea acestuia deoarece angajatorii au obligaţia să consulte lucrătorii şi/sau reprezentanţii lor şi să permită participarea acestora la discutarea tuturor problemelor referitoare ...Instructaj SSM
Compania trebuie să asigure condiţii pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă şi adecvată în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în special sub formă de informaţii şi instrucţiuni de lucru, specifice locului de muncă şi postului său: a) la angajare; b) la schimbarea locului de muncă sau ...Planul de prevenire si protectie
Planul de prevenire si protectie este un document care se intocmeste de catre una din persoanele stabilite de reprezentantul legal al companiei in conformitate Normele metodologice pentru punerea in aplicare a legii 319/2006. Planul de prevenire si protectie are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire ...Evaluarea riscurilor
Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. Firma noastra identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca - executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de ...Abonare newsletter PREMIRO
[newsletter]