Audit
Proiectul dumneavoastră este legat de reputaţia dvs ..si asa este si performanta dumneavoastră in domeniul sanatatii si securitatii muncii. Un audit de sănătate şi securitatea muncii al siteului sau de locurilor de muncă oferă o opinie independentă despre gradul de conformare cu legislatia si standardele. Auditul de sănătate şi securitatea muncii furnizeaza o comparatie fata de respectarea legislaţiei, cele mai bune practici sau standardele companiei dumneavoastră. Zonele auditate pot include sănătate şi securitate, securitate la incendiu, contractori, mediu, etc.
Analiza situatiei SSM
Analiza a fost conceputa pentru a identifica poziţia curenta a unei companii în ceea ce priveşte conformitatea cu legislaţia privind sănătatea şi securitatea muncii.
Acesta analiza este binevenita atunci când o organizaţie este în curs de schimbare, cum ar fi o creştere rapidă sau o nouă structură de management.
Obiectivul analizei este de a compara aranjamentele actuale al clientului pentru sănătate şi management al securitatii muncii cu standardele recunoscute, a acelor de standardizare pe care clientul doreşte să le atingă. Rezultatul acestei analize va fi evidentierea diferentelor şi un plan de acţiune. Aceasta are rolul de a asigura clientilor nostri eficienta costurilor si gestionarea riscului de sănătate şi securitatea muncii.
Domenii care pot fi încorporate în Sănătate analiza sunt:
- Managemenul contractorilor
- Instruire
- SSM in constructii
- Siguranţa împotriva incendiilor
- Pregătirea pentru ISO 14001 şi 18001
Aceasta pagina este disponibila si in: Engleză
Instructiuni proprii
Cerinţele legale în domeniul secutităţii şi sănătăţii în muncă specifică necesitatea şi obligativitatea elaborării de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă. Acesta vor fi concepute în funcţie de particularităţile activităţilor şi ale companiilor. La conceperea lor se ţine cont de particularităţile locurilor de ...Comitetul de securitate şi sănătate în muncă
Este organul paritar constituit la nivelul companiei în vederea participării şi consultării periodice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă intre angajatori şi lucrători şi/sau reprezentanţii lor. Este necesara infiintarea acestuia deoarece angajatorii au obligaţia să consulte lucrătorii şi/sau reprezentanţii lor şi să permită participarea acestora la discutarea tuturor problemelor referitoare ...Instructaj SSM
Compania trebuie să asigure condiţii pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă şi adecvată în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în special sub formă de informaţii şi instrucţiuni de lucru, specifice locului de muncă şi postului său: a) la angajare; b) la schimbarea locului de muncă sau ...Planul de prevenire si protectie
Planul de prevenire si protectie este un document care se intocmeste de catre una din persoanele stabilite de reprezentantul legal al companiei in conformitate Normele metodologice pentru punerea in aplicare a legii 319/2006. Planul de prevenire si protectie are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire ...Evaluarea riscurilor
Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. Firma noastra identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca - executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de ...Abonare newsletter PREMIRO
[newsletter]