Premiro
Evaluarea riscurilor
Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala la locul de muncă şi sunt fundamentale pentru un management performant al SSM. Premiro oferă sprijin de specialitate pentru angajatori, asigurând ca aceste evaluari de risc sunt conforme cu legislaţia. Noi putem executa evaluări de risc pentru securitatea locului de muncă; de asemenea pentru domenii cum ar fi de lucru la inaltime, manipularea maselor, etc
Beneficiile evaluările noastre de risc de personalizate includ:
- planul de acţiune cu prioritati , specificând măsuri corective şi termenele de finalizare
- furnizarea de masuri proactive de control al riscurilor pentru a asigura respectarea legislaţiei şi reducerea pierderilor potenţiale
- consultanţi care lucrează eficient cu clientii, reducerea întreruperilor şi timpului pierdut
- consultanţi calificaţi care realizează evaluări ale riscurilor generale la locul de muncă
- prin management de proiect, evaluările de risc sunt realizate în întreagime in timp util
Aceasta pagina este disponibila si in: Engleză
Instructiuni proprii
Cerinţele legale în domeniul secutităţii şi sănătăţii în muncă specifică necesitatea şi obligativitatea elaborării de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă. Acesta vor fi concepute în funcţie de particularităţile activităţilor şi ale companiilor. La conceperea lor se ţine cont de particularităţile locurilor de ...Comitetul de securitate şi sănătate în muncă
Este organul paritar constituit la nivelul companiei în vederea participării şi consultării periodice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă intre angajatori şi lucrători şi/sau reprezentanţii lor. Este necesara infiintarea acestuia deoarece angajatorii au obligaţia să consulte lucrătorii şi/sau reprezentanţii lor şi să permită participarea acestora la discutarea tuturor problemelor referitoare ...Instructaj SSM
Compania trebuie să asigure condiţii pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă şi adecvată în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în special sub formă de informaţii şi instrucţiuni de lucru, specifice locului de muncă şi postului său: a) la angajare; b) la schimbarea locului de muncă sau ...Planul de prevenire si protectie
Planul de prevenire si protectie este un document care se intocmeste de catre una din persoanele stabilite de reprezentantul legal al companiei in conformitate Normele metodologice pentru punerea in aplicare a legii 319/2006. Planul de prevenire si protectie are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire ...Evaluarea riscurilor
Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. Firma noastra identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca - executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de ...Abonare newsletter PREMIRO
[newsletter]