Autoevaluarea conformitatii cu legislatia de securitatea muncii
Intenţia acestei evaluări iniţiale privind sănătatea şi securitatea muncii este de a oferi un ajutor la identificarea expunerii afacerii dvs. la riscurile de încălcăre a legislatiei actuale. Dacă vreunul dintre răspunsuri este NU, va trebui să luati măsuri adecvate pentru combaterea acestui risc. Dacă doriţi să ştiţi ce va trebui să intreprindeti pentru a conforma vă rugăm să ne contactaţi.
1. Decizii interne pentru personalul cu atributii în domeniul SSM; componenta serviciului de SSM; conducatorii locurilor de munca
Da
Nu
2. Documentele Comitetului de Securitate si Sanatate în Munca (CSSM): decizia de înfiintare; raportul anual al conducatorului unitatii în CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii în munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor; planul anual de masuri în domeniul SSM si fondul de cheltuieli necesar; programul de activitate al serviciului de SSM
Da
Nu
3. Evaluarea riscurile de accidentare si îmbolnavire profesionala la locurile de munca
Da
Nu
4. Dosarul medical individual, fisa de expunere la riscuri profesionale si fisa de aptitudini
Da
Nu
5. Programe de instruire, testare pe meserii sau activitati, tematici de instruire, fisele individuale de instructaj de protectia muncii, procese verbale care sa ateste modul de efectuare a instructajului periodic
Da
Nu
6. Normativul de acordare a echipamentelor individuale de protectie si de lucru , certificate de conformitate, documentele care sa ateste ca ET utilizate sunt certificate de organismele competente
Da
Nu
7. Instructiuni de lucru
Da
Nu
8. Fisele tehnice de securitate pentru substante toxice, determinarile de noxe, în cazul unitatilor cu tehnologii care degaja noxe chimice (în vederea stabilirii masurilor specifice de protectie a muncii);
Da
Nu
9. Plan de evacuare în caz de urgenta, masuri de prevenire, alarmare, interventie, evacuare si prim ajutor
Da
Nu
10. Evidenta locurilor de munca cu conditii deosebite: vatamatoare, grele si periculoase
Da
Nu
11 .Implementarea prescriptiilor minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate în munca
Da
Nu
12. Buletine de verificari PRAM, masuri pentru protectia împotriva electrocutarii prin atingere directa si indirecta
Da
Nu
13. Determinarea limitelor de zgomot la locurile de munca
Da
Nu
14.Verificarile ISCIR, autorizarea pentru salariatii care exercita meserii ce trebuie autorizate, registrul de evidenta a elementelor pentru legare a sarcinilor.
Da
Nu
14. Proces verbal de control propriu din punct de vedere al protectiei muncii
Da
Nu
15. Proiect de zonare Ex si clasificarea ariilor periculoase, autorizatie de lucru în zone Ex, protectia la explozie si evaluarea riscurilor de explozie
Da
Nu
16. Registre de evidenta a accidentatilor în munca, a accidentelor usoare, a incidentelor periculoase, a îmbolnavirilor profesionale, a materialelor explozive, pentru substante toxice, raportarea semestriala a accidentelor de munca, registrul unic de control
Da
Nu
Instructiuni proprii
Cerinţele legale în domeniul secutităţii şi sănătăţii în muncă specifică necesitatea şi obligativitatea elaborării de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă. Acesta vor fi concepute în funcţie de particularităţile activităţilor şi ale companiilor. La conceperea lor se ţine cont de particularităţile locurilor de ...Comitetul de securitate şi sănătate în muncă
Este organul paritar constituit la nivelul companiei în vederea participării şi consultării periodice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă intre angajatori şi lucrători şi/sau reprezentanţii lor. Este necesara infiintarea acestuia deoarece angajatorii au obligaţia să consulte lucrătorii şi/sau reprezentanţii lor şi să permită participarea acestora la discutarea tuturor problemelor referitoare ...Instructaj SSM
Compania trebuie să asigure condiţii pentru ca fiecare lucrător să primească o instruire suficientă şi adecvată în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, în special sub formă de informaţii şi instrucţiuni de lucru, specifice locului de muncă şi postului său: a) la angajare; b) la schimbarea locului de muncă sau ...Planul de prevenire si protectie
Planul de prevenire si protectie este un document care se intocmeste de catre una din persoanele stabilite de reprezentantul legal al companiei in conformitate Normele metodologice pentru punerea in aplicare a legii 319/2006. Planul de prevenire si protectie are la baza evaluarea de riscuri de accidente de munca si de imbolnavire ...Evaluarea riscurilor
Angajatorul are obligatia sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice. Firma noastra identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca - executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de ...Abonare newsletter PREMIRO
[newsletter]